Z modernizowaniem biura jest trochę jak z meblowaniem mieszkania – nie wystarczy kupować wszystkiego, co wpadnie w oko i wyda się przydatne. W taki sposób można wprowadzić tylko chaos, tymczasem kluczowe jest to, jak poszczególne elementy ze sobą współgrają oraz jaki efekt dają razem w przestrzeni mieszkalnej. Przed udaniem się do sklepu należy zatem zrobić odpowiednie pomiary, obmyślić plan – słowem: zdobyć wiedzę na temat tego, czego dokładnie szukamy, oraz jakie potrzeby mają zaspokoić nasze zakupy. O ile zmierzenie szafy czy wybór koloru obicia sofy nie wymaga specjalistycznych kompetencji, o tyle tworzenie biurowego środowiska technologicznego nie jest łatwe dla laika. Od tego, żebyś nie zagubił się w gąszczu możliwości, jesteśmy my – Copy Office!
Oferta usług, które świadczymy, jest rozległa i kompleksowa – od doradztwa, przez sprzedaż odpowiednio dobranych urządzeń, po ich serwisowanie. Nie oznacza to jednak, że inicjując kontakt z nami musisz od razu decydować się na pełny pakiet. Oczywiście po zasięgnięciu u nas porady, możesz dokonać zakupu zasugerowanych maszyn gdzieś indziej, na bieżąco dbamy jednak o to, by nasza oferta była najatrakcyjniejsza na rynku, dlatego z reguły klienci zostają z nami na lata, korzystając z wszystkich oferowanych przez nas świadczeń.
Co możesz uzyskać, pozostając z nami w długotrwałej relacji biznesowej? Wyjściowym i bardzo ważnym etapem współpracy jest audyt. Wyobraź sobie, że w sprawie zakupu nowej szafy doradza Ci osoba, która nigdy nie widziała Twojego mieszkania, nie wie, jaki jest układ pokoju, kolor ścian ani co stanowi jego dotychczasowe wyposażenie. Nie orientuje się również w Twoich potrzebach oraz guście. Nie trudno zgadnąć, że jej opinia nie będzie miarodajna, a zaproponowany przez nią produkt może spowodować więcej chaosu niż pożytku. Dlatego właśnie warto skorzystać z opcji audytu, w ramach którego podmiot, który ma Ci coś zaproponować, najpierw poznaje kontekst, rozpoznaje mocne i słabe strony już istniejącego systemu, wspiera te pierwsze i niweluje te drugie. W efekcie otrzymujesz rozwiązanie idealnie skrojone na Twoją miarę!
Teraz sam widzisz, że warto utrzymywać relację z partnerem, który poznał już tak dobrze Twoje środowisko biurowe. Jeśli będziesz potrzebował drobnej zmiany, nie będziesz musiał rozpoczynać wszystkiego od nowa – wystarczy, że do nas zadzwonisz i opiszesz problem, a my spośród wszystkich dostępnych na rynku opcji wybierzemy tę jedną, która najlepiej zaspokoi Twoje potrzeby. Dwustronna znajomość sprawdza się również w sytuacji awarii – zgłoszenia naszych stałych klientów traktujemy priorytetowo, dysponujemy pasującymi elementami wymiennymi, a w przypadku poważniejszej usterki zapewniamy sprzęt zastępczy.
To co, czekamy na Twój pierwszy telefon! :)