Blog

Skuteczna broń dla biznesu w walce z wirusem

Świat powoli wraca do normy po wielotygodniowym lockdownie. Coraz więcej osób żyje, jak gdyby wirusa już między nami nie było – w restauracjach pojawiają się klienci, kibice wracają na stadiony, pracownicy zapełniają puste dotąd biura. Czujność osób zarządzających firmami, instytucjami i obiektami nie powinna jednak zostać uśpiona. Wciąż słyszymy o pojawiających się tu i ówdzie nowych ogniskach koronawirusa. Wystarczy jedna osoba z wynikiem pozytywnym, by cały zespół został objęty kwarantanną. Z troski o zdrowie pracowników i klientów, ale także o własny interes, należałoby podjąć działania, które pomogą uchronić miejsce, za które odpowiadasz przed atakiem wirusa. Jak to zrobić? Przecież nie da się codziennie wykonywać specjalistycznych testów. Copy Office ma Ci coś za zaproponowania!

Doskonałym sposobem na systematyczną, szybką i nieinwazyjną kontrolę klientów i pracowników jest system do analizy temperatury osób w ruchu marki Konica Minolta. Urządzenie wystarczy zainstalować w miejscu, przez które przechodzą wszystkie osoby przebywające w budynku. Dzięki użytej technologii kamery termowizyjnej można na bieżąco kontrolować ich stan zdrowia – dyskretnie, szybko, automatycznie. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi obowiązkami, które mogłyby być uciążliwe lub obciążające czasowo dla badanych osób. Wyniki są odczytywane tylko przez oddelegowanych do tego pracowników, nie ma więc obaw o wyciek poufnych informacji. Niepokojące dane powinny skłonić do wszczęcia procedur mających na celu zapobiegnięcie rozprzestrzenieniu się wirusa na terenie budynku.

Poza czynnikiem epidemiologicznym, system daje także korzyści psychologiczne. Twoi pracownicy poczują się bezpiecznie, będą bardziej otwarci na kontakt z klientem, wiedząc, że temperatura ciała każdej wchodzącej osoby jest monitorowana. Z pewnością chętniej będą się podejmować działań grupowych, łatwiej będzie im się skoncentrować na zadaniach.

Zadbaj o swoich pracowników, zadbaj o swoje interesy, skorzystaj z oferty Copy Office.