Czasy, gdy generowanie zysków było najważniejszym celem przedsiębiorstw, minęły bezpowrotnie. Dziś niezwykle istotne jest to, jakie idee przyświecają działalności firmy, jakie warunki zatrudnienia oferuje ona swoim pracownikom oraz jak obchodzi się ze środowiskiem naturalnym. Paradoksalnie właśnie dbałość w tym zakresie często poprawia wyniki sprzedażowe. Klienci chętniej korzystają z usług marki, której polityka budzi sympatię i pozytywne skojarzenia. Pierwszym krokiem w tym kierunku może być reorganizacja procesu obiegu dokumentów wraz z Copy Office, tak by był on efektywny, ekonomiczny i ekologiczny.
Po pierwsze – wymiana maszyn. Choć może się wydawać, że taka inwestycja jest droga, zwróci się szybciej, niż przypuszczasz. Proces poprzedzamy wnikliwym audytem, w ramach którego oceniamy aktualne zużycie urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych. Ustalamy, jak bardzo obciążone są poszczególne maszyny, jak wiele produkują dokumentów (sprawdzamy, czy część z nich nie mogłaby funkcjonować w formie elektronicznej). Staramy się prześledzić drogę obiegu informacji w firmie. Na tej podstawie oferujemy rozwiązania, które doprowadzą do usprawnienia komunikacji, obniżą koszty eksploatacji urządzeń i znacznie zminimalizują zużycie energii, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych. Oszczędność i ekologia!
Po drugie – elektroniczny system obiegu informacji. Jego wielką zaletą jest ograniczenie produkcji papierowych dokumentów. Mniejsza ilość zużytego papieru i wytworzonej makulatury to zwiększenie potencjału ekologicznego firmy. Ale to nie wszystko! Funkcja tworzenia szablonu dokumentów oraz automatyczne katalogowanie zdefiniowanych materiałów znacznie odciąża pracowników. Elektroniczny system obiegu informacji to nie tylko optymalizacja działań administracyjnych firmy, ale także wyraz troski i szacunku dla pracowników.
Jeśli myślisz o zmianie polityki firmy na bardziej przyjazną dla środowiska i pracowników, skontaktuj się z Copy Office. W ramach bezpłatnych porad przedstawimy Ci nasze sposoby na skuteczną i opłacalną zmianą wizerunkową.