Blog

KORZYŚCI Z ZOBOWIĄZAŃ

Kontrakt kojarzy Ci się z obciążającym zobowiązaniem, układem, który może przynosić więcej stresu niż korzyści? Chyba naoglądałeś się za dużo kryminałów! ☺ Kontrakt serwisowy z Copy Office to gwarancja płynnej pracy Twojego biura – tylko tyle i aż tyle. Jak komfortowa jest to sytuacja, przekonasz się wraz z pierwszą awarią maszyny wielofunkcyjnej w środku tygodnia. Dzięki kontraktowi serwisowemu potraktujemy Twoje zgłoszenie priorytetowo, a nawet – zareagujemy jeszcze zanim zdążysz się zorientować, że wystąpił problem. Jak to możliwe? Czytaj dalej!

Korzyści z kontraktu serwisowego opierają się na długofalowej współpracy. W konsekwencji nasi serwisanci doskonale znają Twoje maszyny, ich rodzaje, specyfikę, części składowe. Zresztą często są to urządzenia zakupione w naszym sklepie. Jeśli wystąpi awaria, możemy przewidzieć, jakiego elementu urządzenia ona dotyczy, i jak skutecznie ją usunąć. Posiadając wiedzę na temat Twojej floty technologicznej, przyjeżdżamy wyposażeni w pasujące części zamienne – nie tracimy czasu na ich rozpoznawanie i pozyskiwanie. W sytuacji awarii trzeba działać szybko, często powoduje ona bowiem przestój pracy całego biura.

Szybkość reakcji to kolejna, chyba największa zaleta kontraktu. Jeśli jesteśmy z Tobą w relacji kontraktowej, Twoje zgłoszenie traktujemy priorytetowo, interweniujemy najszybciej jak to możliwe, często od ręki. Co więcej, jesteśmy w stanie monitorować poziom zużycia materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach firm, z którymi mamy podpisany kontrakt. Dzięki temu możemy przewidzieć, kiedy zajdzie potrzeba wymiany tonera czy innego elementu. W takich przypadkach reagujemy jeszcze zanim pojawi się problem, czym gwarantujemy ciągłość pracy biura.

Pewnie myślisz sobie, że te zapewnienia są nieco na wyrost, nie jest bowiem możliwe, by przewidzieć każdą awarię i mieć gotowe rozwiązanie każdego problemu. Rzeczywiście, nie jesteśmy wszechmocni i zdarzają się problemy, których nie jesteśmy w stanie usunąć od ręki. Dzięki kontraktowi serwisowemu takie przypadki nie mają jednak wpływu na funkcjonowanie Twojego biura. Kiedy jesteśmy zmuszeni ściągnąć maszynę „na warsztat”, na miejscu zostawiamy jej zamiennik. To taka chwilowa proteza, dzięki której w pracy biura nie pojawi się zastój, a my zyskujemy czas, by spokojnie i dokładnie przyjrzeć się skomplikowanej awarii.