Końcówka roku akademickiego na uczelniach objawia się widokiem długich, wijących się po korytarzach kolejek. Sytuacja, gdy zapisy na egzamin są możliwe tylko w krótkim czasie, w sztywnych godzinach pracy dziekanatu, nie sprzyja ani studentom, ani pracownikom. Jedni i drudzy odczuwają stres, pod presją czasu często zdarzają się pomyłki, a zostawanie w pracy po godzinach jest dodatkowo frustrujące. Podobne sceny będą się rozgrywać w przestrzeni uczelni już od września, chyba że okres wakacji zostanie wykorzystany do modernizacji systemu obsługi studentów. Proste i skuteczne rozwiązania w tym zakresie oferuje Copy Office.

Interaktywne kioski mogą zawierać informacje o ważnych wydarzeniach, o które do tej pory studenci wypytywali w sekretariatach, wydłużając w ten sposób kolejki petentów. Dzięki dostępnym całodobowo intuicyjnym urządzeniom, każdy student będzie mógł w wygodnym dla siebie czasie dowiedzieć się m.in. o terminie i miejscu egzaminów czy dodatkowych przedmiotach do wyboru. Kioski nie zajmują wiele miejsca, a wystarczy kilka takich urządzeń rozstawionych w różnych miejscach budynku, by w newralgicznym okresie odciążyć pracowników administracyjnych. Urządzenia nie wymagają wsparcia obsługi technicznej, ich interfejs został pomyślany tak, by każdy przedstawiciel młodego pokolenia mógł z nich korzystać bez najmniejszego problemu. Rozwiązania takie jak przeciąganie elementów tekstowych lub graficznych mają szerokie zastosowanie w smartfonach, tabletach itd. i nie wymagają objaśniania współczesnym dwudziestolatkom.

Dzięki rozwiązaniom Copy Office Twoja Alma Mater może zrobić energiczny skok w XXI wiek.