Blog

RELACJE BIZNESOWE TO TEŻ… RELACJE!

W świecie szybkiej konsumpcji i nadmiaru ofert łatwo się zagubić. Naturalnym dążeniem człowieka także w tym aspekcie jest zbudowanie trwałej relacji z jedną, sprawdzoną osobą. Można zmieniać fryzjerów co miesiąc, aż w końcu trafia się na tego jednego, który dokładnie wie, o co chodzi, a jego zabiegi potrafią zdziałać na naszej głowie cuda! Wówczas pozostajemy mu wierni, a wręcz polecamy go bliskim znajomym. Korzyści z utrzymywania takiej długotrwałej relacji jest wiele – wybrany specjalista doskonale zna nasze włosy i ich potrzeby, wie, na jakie kosmetyki dobrze reagują, a których lepiej unikać. Poznał już nasz gust i wie, na jak wiele może sobie pozwolić, podcinając nasze włosy i modelując nową fryzurę. Jeśli systematycznie wracamy w to samo miejsce, często możemy liczyć na zniżki lub gratisy. W taki sposób tworzy się stała, oparta na zaufaniu i benefitach relacja biznesowa. Takie właśnie kontakty są najbardziej satysfakcjonujące zarówno dla przedsiębiorcy, jak i dla klienta – niezależnie od branży.

Serwisant urządzeń w Twojej firmie jest trochę jak wspomniany fryzjer – dobrze, by doskonale zorientował się w Twoim środowisku technologicznym, potrafił doradzić najlepsze rozwiązania, a następnie skutecznie wcielał je w życie. Dzięki temu nie musisz przy każdej usterce rozpoczynać całej procedury od nowa – szukać fachowca, wyjaśniać mu naturę awarii, zaznajamiać go ze swoim zapleczem mechanicznym. To poważna oszczędność czasu! Copy Office oferuje rozszerzoną usługę stałej relacji biznesowej w postaci kontraktu serwisowego. Dzięki niemu nasz klient jest traktowany priorytetowo, a wszelkie niewygodności usuwane są od ręki. Ponieważ doskonale znamy urządzenia, wobec których świadczymy usługi serwisowe, ich naprawa zajmuje nam niewiele czasu – jesteśmy zaopatrzeni w pasujące części zastępcze i często domyślamy się, gdzie tkwi problem, zanim zdążymy rozkręcić mechanizm .

Kontrakt serwisowy to nie tylko swojego rodzaju „ubezpieczenie” na wypadek awarii, ale również dbałość o płynność pracy urządzeń. Systematycznie zaopatrujemy firmę partnerską w materiały eksploatacyjne, tak by nigdy nie wystąpił zastój w działalności biura. Świadczymy również usługi konsultingowe, w ramach których zapoznajemy naszych klientów z aktualnymi nowinkami technologicznymi, które mogą znaleźć zastosowanie w ich firmie. Jeśli myślisz o jakiejkolwiek zmianie, reorganizacji, optymalizacji działalności – możesz do nas zadzwonić, przegadać sprawę i zdobyć dokładne, specjalistyczne rozeznanie w temacie.