RICOH Smart Integration

Automatyzacja procesów jest niezbędna, aby przygotować firmę na wyzwania jakie niesie przyszłość, podnieść jej produktywność i utrzymać ciągłość działania w zmieniających się warunkach. To oznacza, że należy odpowiednio przeprojektować procesy biznesowe. Poprawić ich elastyczność i transparentność, a także zmniejszyć ich zależność od czynników, których nie można zaplanować i przewidzieć. Celem jest wdrożenie rozwiązań chroniących nieprzerwane działanie najważniejszych procesów firmowych, umożliwiających ich zdalną realizację oraz zapewniających pracownikom dostęp do najważniejszych danych, niezależnie od lokalizacji i pory dnia.

Zwiększ efektywność w swojej firmie, połącz urządzenia wielofunkcyjne w swojej firmie z popularnymi usługami chmurowymi.

Jak działa RICOH Smart Integration?

Aktywacja usługi na urządzeniach

RICOH Smart Integration to platforma, która łączy urządzenia drukujące Ricoh z popularnymi usługami chmurowymi i pozwala usprawnić obieg dokumentów. RSI to zestaw intuicyjnych aplikacji, dzięki którym można usprawnić i zabezpieczyć procesy związane z współdzieleniem dokumentów. Ułatwiają wspólną pracę i pozwalają zapewnić wysoką dostępność dokumentów.

Integracja usług chmurowych

Połącz swoje urządzenie Ricoh z popularnymi usługami chmurowymi. Dzięki temu ważne dokumenty będą w pełni dostępne dla Twoich pracowników. Każda uprawniona osoba będzie mogła z nich skorzystać niezależnie od tego, czy pracuje na komputerze, tablecie czy smartfonie.

Usprawnienie przepływu dokumentów

Pracuj szybciej i ekonomiczniej, dzięki automatyzacji codziennych procesów. Możesz łatwo i szybko rozliczać faktury, wydatki lub pracować z dokumentami w zespole. Zamień jeden dokument papierowy w bezpieczną elektroniczną wersję, którą możesz łatwo kopiować, udostępniać i edytować.

RICOH Smart Integrators Connectors

Co oferuje pakiet Connectors?

  • Bezpośredni dostęp z poziomu panelu urządzenia do zasobów chmurowych
  • Automatyzację zadań skanowania do zasobów chmurowych z wykorzystaniem silnika OCR
  • Bezpieczny dostęp do indywidualnych zasobów aktualnie zalogowanego użytkownika
  • Bezpieczną platformę dla administratora do zarządzania usługą
  • Integrację urządzenia z takim narzędziami, jak: MS Outlook, MS Sharepoint czy G Workspace
RICOH Smart Integrators Control+

Co daje pakiet Control +?

  • Monitoring urządzeń
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa
  • Kontrolę kosztów środowiska druku
  • Wydruk podążający w oparciu o technologię chmurową
  • Intuicyjną obsługę zarówno dla użytkowników jak i administratora

STREAMLINE NX®

Streamline NX® jest potężnym pakietem skalowalnych, zintegrowanych aplikacji do zarządzania dokumentami i narzędziami, które umożliwia wdrożenie standardowego, inteligentnego rozwiązania w każdym biurze, na całym świecie. To wydajne rozwiązanie pomoże osiągnąć poważne oszczędności kosztów operacyjnych do 40% wraz z poprawą procesu, realizując cele bezpieczeństwa, zgodności i zrównoważonego rozwoju.

Funkcje i zalety:

  • Zmniejszenie kosztów operacyjnych
  • Poprawa procesów
  • Ochrona ważnych dokumentów
  • Uproszczenie złożonych zagadnień związanych ze zgodnością

Na pierwszy rzut oka

  • Redukcja całkowitych kosztów operacyjnych do 40%
  • Zaoszczędzenie czasu administratora IT poprzez uproszczenie zarządzania, monitorowania i kontrolowania infrastruktury dokumentów.
  • Poprawa produktywności biznesowej przy efektywnym, spersonalizowanym obiegu dokumentów
  • Zabezpieczenie ważnych informacji poprzez poprawę bezpieczeństwa dokumentów i zapewnieniu zgodności z przepisami
  • Wsparcie celów zrównoważonego rozwoju, wyeliminowanie odpadów i oszczędność pieniędzy

STREAMLINE NX® jest zarejestrowanym znakiem Ricoh Europe PLC

Smart Device Connector

Bezpłatna aplikacja Smart Device Connector firmy Ricoh umożliwia uruchamianie funkcji drukowania, kopiowania, skanowania oraz faksowania dokumentów na urządzeniach MFP, za pomocą urządzeń mobilnych wyposażonych w moduł NFC, bazujących na systemie IOS firmy Apple lub Android.

Dzięki zainstalowanej w smartfonach i tabletach aplikacji, możemy szybko nawiązać bezpieczne połączenie z kompatybilnymi urządzeniami wielofunkcyjnymi firmy Ricoh, bez konieczności rejestracji smartfona lub tabletu w bezprzewodowej sieci firmowej.

Skanując kod QR do aplikacji, w szybki sposób możemy wprowadzić ustawienia dotyczące połączenia Wi-Fi direct, pomiędzy urządzeniem mobilnym a urządzeniem MFP.

Za pomocą smartfonu lub tabletu możemy wykonywać wiele zadań, takich jak: drukowanie dokumentów, ustawienia adresu skanowania np. do e-mail lub do urządzenia, ustawienia kopiowania oraz skanowania.

Dużym uproszczeniem jest wysyłanie kopii dokumentów oraz wiadomości faksowych do wielu odbiorców korzystając z książki adresowej zapisanej na swoim smartfonie lub tablecie.

Oprogramowanie i aplikacje, które oferujemy umożliwiają optymalizację procesów związanych z produkcją i przepływem dokumentów oraz zarządzaniem infrastrukturą druku. Nasze rozwiązania pozwalają na obniżenie kosztów oraz ułatwiają dostęp i współdzielenie informacji.

POROZMAWIAJMY JAK OBNIŻYĆ KOSZTY WYDRUKU W TWOJEJ FIRMIE