Blog

KREUJEMY PRACĘ PRZYSZŁOŚCI

W ciągu ostatniej dekady znacznie zmieniło się podejście ludzi do pracy. Satysfakcjonujące zajęcie powinno być elastyczne, interaktywne i współgrać z życiem osobistym. Dużą popularnością cieszą się zatem start-up’y, w ramach których młodzi przedsiębiorcy przekształcają swoje pasje w biznes. Częstym zjawiskiem są projekty realizowane przez międzynarodowe zespoły, których członkowie rozsiani są po różnych częściach świata, co pozwala na podróże, poznawanie innych kultur. Popularną formą zatrudnienia staje się również praca zdalna, która pozwala harmonijnie łączyć życie zawodowe i osobiste. Copy Office wspiera postępujące na naszych oczach zmiany, dostarczając adekwatnych rozwiązań.

Elektroniczne repozytorium dokumentów

To rozwiązanie, które spycha do lamusa tradycyjne archiwum. W miejsce drukowanych dokumentów – podatnych na zniszczenia, ale przede wszystkim dostępnych tylko w miejscu pracy – pojawiają się materiały w wersji cyfrowej. Dokumenty w takiej formie są bezpieczne i poręczne. Segregacja materiałów jest logiczna, opracowana adekwatnie do sytuacji i specyfiki firmy. Znalezienie właściwego dokumentu w takim repozytorium to pestka.  Także logistycznie! Materiały z elektronicznego repozytorium dostępne są każdemu zweryfikowanemu użytkownikowi, z każdego miejsca i o każdej porze – wystarczy dostęp do sieci. Dzięki temu można budować wspólne archiwum ze wspólnikiem z drugiego końca świata, a pracownik opiekujący się dzieckiem w domu ma nieograniczony dostęp do wszystkich potrzebnych mu do pracy materiałów.

System audiokonferencyjny

Zwykły telefon lub Skype nigdy nie zastąpi spotkania w cztery oczy. System audiokonferencyjny, zwłaszcza w wersji z monitorem – owszem. Narzędzie pozwala przeprowadzać dyskusje, ale także przesyłać i omawiać prezentacje, wykresy – wszelkie materiały multimedialne. Dzięki temu można odbyć satysfakcjonującą naradę ze wspólnikiem przebywającym w odległym miejscu. Satysfakcjonującą zarówno merytorycznie, jak również pod względem bezpieczeństwa połączenia.

System elektronicznej rezerwacji sal

To rozwiązanie umożliwiające sprawne organizowanie spotkań – bez pośredników, maili i telefonów w godzinach pracy sekretariatu. Wystarczy zalogować się do systemu i sprawdzić dostępność pomieszczeń oraz ich wyposażenie. Po wybraniu najodpowiedniejszej opcji, należy dokonać rezerwacji online, by mieć pewność, że nikt inny nie zaplanuje spotkania w tym samym miejscu i o tej samej porze. Interaktywne rozwiązanie pozwala zaoszczędzić czas i ominąć stacjonarną administrację.