Różnica między samym zakupem urządzenia biurowego, a zakupem urządzenia biurowego poprzedzonym audytem jest jak różnica między nabyciem płaszcza w sklepie a uszyciem go na miarę. Niby to samo, a leży nieporównywalnie lepiej. Porzuć zwykłych sprzedawców i znajdź swojego biznesowego krawca!
W usługach Copy Office dużą wagę przywiązujemy do audytu. Twierdzenie, że można zaproponować trafioną usługę bez wcześniejszego zagłębiania się w sytuację firmy jest naszym zdaniem ryzykowne. Porządny audyt jest jak ściągnięcie miary z osoby, na którą szyje się płaszcz. Pozwala idealnie dopasować rozwiązania, tak by nowe odzienie stanowiło „drugą skórę”, idealnie podkreślało sylwetkę, jak najlepiej pełniło funkcje użytkowe. W ramach audytu mamy możliwość zapoznania się z już istniejącym w Twojej firmie systemem, z rozwiązaniami, które dobrze się sprawdzają, i do których przyzwyczajeni są pracownicy. Nie narzucamy zupełnie nowych standardów, ale optymalizujemy system, który ukształtował się w sposób naturalny, w wielu miejscach dobrze odpowiada specyfice prowadzonej przez firmę działalności. Cała sztuka polega na tym, by odnaleźć te jego elementy, które odstają, źle leżą, są niedopasowane i poprawić je tak, by jak najlepiej komponowały się z całością.
Nie musisz jednak zamawiać usługi audytu, by trafić pod czułą opiekę specjalistów z Copy Office. Wszystkim klientom, niezależnie od finału relacji biznesowej, służymy fachową pomocą w ramach bezpłatnych konsultacji. Naszym celem jest zebranie jak największej ilości informacji na temat potrzeb, charakteru przedsiębiorstwa, wyposażenia biura itd. Na bazie zgromadzonej wiedzy jesteśmy w stanie uczciwie przedstawić słabe i mocne strony poszczególnych urządzeń i rozwiązań systemowych znajdujących się w naszej ofercie, i ostatecznie polecić bezwzględnie najlepszą opcję. Kontakt z Copy Office to nie tylko możliwość nabycia interesującego Cię towaru, ale także możliwość zdobycia aktualnej, rzeczowej wiedzy na temat rynku artykułów biurowych, nowinek technologicznych itd.