Kontrakt serwisowy, czyli jak zapewnić biuru sprawne i tanie funkcjonowanie

Dziś trudno sobie wyobrazić funkcjonowanie firm bez automatyki biurowej i usług IT. Urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, kopiarki i faksy ułatwiają pracę, a niekiedy wręcz czynią ją możliwą do wykonania. Wydatki związane z produkcją dokumentów szacowane są na 15% kosztów firmy, dlatego tak ważne jest sprawne funkcjonowanie biura w każdym przedsiębiorstwie.

Co wpływa na płynność funkcjonowania biura przy możliwie niskim i stałym koszcie?

Z pewnością świadomość następujących faktów:

  • składniki kosztu dokumentu to nie tylko papier i toner,
  • do kosztu produkcji dokumentu należy wliczać usługi serwisowe i wymianę części,
  • powinno się prowadzić bieżące analizy cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych,
  • należy brać pod uwagę koszty operacyjne, m. in. zakup zapasowych tonerów,
  • trzeba wliczać czas pracowników, którzy zamiast wykonywać swoją docelową pracę, stają się administratorami parku maszynowego i doglądają urządzeń, kart gwarancyjnych, wymieniają tonery, usuwają zacięcia papieru itp.

Brak dbałości o te i wiele innych aspektów sprawia, iż koszty prowadzenia biura rosną. Aby zagwarantować swojej firmie stałą cenę wyprodukowanego dokumentu, warto powierzyć tę sprawę doświadczonym specjalistom.

Wszystkich, którzy oczekują obsługi serwisowej na najwyższym poziomie, optymalizacji kosztów zapewnienia biuru płynnego funkcjonowania Copy Office zachęca do podpisania kontraktu serwisowego!

Kontrakt serwisowy CPP (cost per page) to umowa serwisowa obejmująca wszelkie naprawy i konserwacje parku maszynowego wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. Może ona dotyczyć nie tylko urządzeń zakupionych w Copy Office.

W przypadku tej usługi płaci się tylko za wykonane wydruki/kopie, pozostawiając nam opiekę serwisową oraz ryzyko związane z awarią, bez względu na jej zakres i koszt. W przypadku niemożności dokonania szybkiej naprawy podstawiamy urządzenia zastępcze.

Korzyści z kontraktu CPP:

  • warancja stałej ceny za wydruk/kopię/faks,
  • pełna przewidywalność wydatków i redukcja kosztów związanych z przepływem dokumentów,
  • gwarancja ciągłości pracy biura poprzez podstawienie urządzeń zastępczych,
  • bezpłatne naprawy i konserwacje,
  • bezpłatne wymiany materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (w tym tonera),
  • szybka i precyzyjna reakcja serwisowa,
  • minimalne zaangażowanie administratora parku maszynowego – dzięki instalacji odpowiedniego oprogramowania, serwis Copy Office informowany jest na bieżąco o kończącym się tonerze, zacięciu się papieru, awarii i innych.

POROZMAWIAJMY JAK OBNIŻYĆ KOSZTY WYDRUKU W TWOJEJ FIRMIE