
Kontrakt serwisowy – dlaczego warto?
Przestoje kosztują więcej niż myśliszBrak sprawnej drukarki czy kopiarki to nie drobna niedogodność, ale realny koszt dla firmy. Projekty stoją w miejscu, terminy uciekają, a zespół
Ile kosztuje wydruk jednej strony druku? Niewiele! I to właśnie usypia czujność większości przedsiębiorców. Trzeba sobie jednak uświadomić, że dzienna produkcja dokumentów w sektorze prywatnym to 38 stron dziennie na jednego pracownika. Przemnożenie tej liczby przez ilość osób zatrudnionych w firmie oraz ilość dni pracujących, daje wymierny obraz kosztów wydruku – ok. 800 stron na pracownika w miesiącu. Bez monitoringu obiegu dokumentów w przedsiębiorstwie beztroskie zużywanie papieru, tonera i energii elektrycznej może przynieść znaczne straty. Copy Office dostarcza rozwiązania, które pozwalają kontrolować ten proces i w konsekwencji – oszczędzać.
Krok pierwszy: audyt
Pierwszym krokiem na drodze do oszczędzania jest rzetelnie przeprowadzony audyt środowiska wydruku. Copy Office kontroluje procedury obiegu informacji oraz jakość, sprawność i kompatybilność maszyn. Częstym błędem jest konstruowanie środowiska wydruku w firmie z urządzeń różnych producentów – to zawsze droższa opcja, niż konsekwentne wyposażanie biura w narzędzia jednej marki. Duże zmiany może przynieść także analiza przyzwyczajeń komunikacyjnych. Innym felernym procederem w firmach jest nieuzasadnione drukowanie informacji, które można przekazać drogą ustną lub elektroniczną. Z badań wynika, że aż 20% dokumentów produkowanych w firmach w krótkim czasie trafia do kosza.
Rozwiązania jakie proponuje Copy Office polegają na optymalizacji całego procesu wydruku. Usługa obejmuje kompleksowe działania: od wymiany maszyn, poprzez wprowadzenie w nich odpowiednich ustawień, zbudowanie systemu elektronicznego obiegu informacji – cyfrowego repozytorium dokumentów, aż do szkolenia kadry pracowniczej.
Krok drugi: dokumenty w wersji elektronicznej
Cyfrowe repozytorium dokumentów to narzędzie pozwalające w znaczny sposób usprawnić pracę całego przedsiębiorstwa, oszczędzić nie tylko pieniądze, ale także czas. Dzięki rozwiązaniu wszystkie ważne informacje są dostępne dla zweryfikowanych użytkowników o każdej porze i z każdego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Znacznie ułatwia to pracę zdalną, a także podróże służbowe, w czasie których dokumenty są zawsze pod ręką. Repozytorium ułatwia obieg informacji wśród wszystkich pracowników, bez konieczności ich drukowania. Ekonomicznie i ekologicznie.
Zbudowanie elektronicznego archiwum dokumentów nie jest tak pracochłonne, jak się wydaje. Kluczowy jest etap wdrożenia. Należy zbudować rozsądny i przejrzysty system segregacji, tak by odnajdywanie w nich dokumentów było łatwe i logiczne. Do repozytorium trafiać będą dokumenty uprzednio zeskanowane. Początkowo należy grupować je ręcznie oraz wprowadzić ustawienia, na podstawie których inteligentny system będzie je w przyszłości automatycznie segregował. Dokumenty można katalogować ze względu na ich rodzaj, adresata, nadawcę, datę itd. Wybór kryterium jest dowolny, wystarczy wprowadzić go do systemu.

Przestoje kosztują więcej niż myśliszBrak sprawnej drukarki czy kopiarki to nie drobna niedogodność, ale realny koszt dla firmy. Projekty stoją w miejscu, terminy uciekają, a zespół

Ekologia w praktyceBycie eko to dziś nie tylko trend, ale realny wymóg rynku i klientów. Nowoczesne urządzenia biurowe pomagają ograniczyć zużycie papieru i prądu: automatyczne drukowanie dwustronne
Pewność i bezpieczeństwo Twoich zakupów
Bezpieczna dostawa Twoich produktów w dowolne miejsce
Gwarancje producentów
Szeroki wybór produktów, które podbiły rynek
Pewność i bezpieczeństwo Twoich zakupów
Bezpieczna dostawa Twoich produktów w dowolne miejsce
Gwarancje producentów
Szeroki wybór produktów, które podbiły rynek
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się