Posiadanie dużej ilości kosmetyków nie gwarantuje promiennej urody, tak jak niekontrolowane przyjmowanie suplementów diety może wywołać więcej problemów niż korzyści zdrowotnych. Nawet najnowocześniejsze urządzenia, aby realizowały założone cele, muszą być stosowane zgodnie z instrukcją. Przedsiębiorcy często o tym zapominają, licząc że drogie i duże zakupy w magiczny sposób rozwiążą problemy ich firm. Tymczasem to nie zasoby decydują o powodzeniu, ale system określający procedury ich wykorzystywania. Do jego stworzenia, inaczej niż w przypadku zakupów, potrzeba wiedzy i doświadczenia. Wszystkie te atuty posiada Copy Office.
Nie sprzedajemy gotowych rozwiązań, ale staramy się zaadaptować odpowiednie narzędzia do warunków panujących w przedsiębiorstwie. Nie narzucamy nowej i obcej procedury zarządzania firmą, ale optymalizujemy istniejące mocne strony funkcjonowania biura, a niwelujemy niedoskonałości. Dlatego pierwszym etapem naszej ingerencji jest audyt. Dzięki niemu możemy gruntownie zapoznać się z zaletami i mankamentami działania firmy i dobrać najodpowiedniejsze narzędzia do wzmożenia jej wydajności.
Nie mnożymy rozwiązań ponad potrzebę. Dążymy do uproszczenia procedur, skrócenia drogi obiegu dokumentów, zmniejszenia ilości biurowej makulatury. Doskonałym przykładem jest system elektronicznego obiegu dokumentów, dzięki któremu proces komunikacji w firmie staje się szybszy i sprawniejszy, a z przestrzeni biurowej znikają zbędne wydruki. Dodatkowym bonusem jest dostęp do istotnych materiałów bez konieczności przychodzenia do biura – oczywiście tylko dla uprawnionych osób. Podobnej idei służy system elektronicznej rezerwacji sal, który sprawia, że zorganizowanie spotkania biznesowego nie wymaga kontaktu telefonicznego lub mailowego z osobą zarządzającą dostępnością pomieszczeń w firmie – wystarczy zalogować się w intuicyjnym systemie i zaznaczyć odpowiednią opcję.
Zamiast inwestować w kolejne urządzenia, zainwestuj w relację biznesową ze specjalistą, który wie, jak dobrze zorganizować pracę Twojej firmy.