Kontrakt serwisowy – polisa na biurowy spokój

Niektóre rzeczy są nieuniknione – podatki, poniedziałki czy… awarie sprzętu biurowego. Niezależnie od tego, jakiej klasy urządzeniami dysponujesz i ile kosztował ich zakup, każde z nich kiedyś zastrajkuje, to tylko kwestia czasu. Grunt, to mieć strategię pozwalającą szybko wznowić działanie biura. Właśnie temu służy nasz kontrakt serwisowy!
W kryzysowej sytuacji najważniejsze jest tempo działania. Szukanie wśród pracowników kogoś kto „ogarnie temat” – to działanie po omacku. Tak samo jest z zamawianiem ekipy naprawczej z ogłoszenia. Trwały kontrakt serwisowy gwarantuje błyskawiczną reakcję i najszybsze możliwe przywrócenie płynności prac biurowych. Wykonawca zna Twój sprzęt, ma na wyposażeniu wszystkie potrzebne części zamienne i materiały eksploatacyjne. W przypadku poważniejszych trudności zapewnia urządzenia zastępcze kompatybilne z całym systemem biurowym, tak by zapewnić ciągłość jego działania.
Co więcej, nie musisz martwić się o nagłe wydatki, gdyż cała akcja odbywa się w ramach comiesięcznej opłaty – stałej i przewidywalnej.
Wiemy, że u podstaw udanych biznesów leżą bezpieczne i stabilne warunki. Dlatego chcemy je dla Ciebie stworzyć 🙂