Blog

Gdzie szukać oszczędności w czasie pandemii?

W ostatnich miesiącach wiele firm szuka oszczędności, by utrzymać się na rynku rozchwianym przez pandemię koronawirusa. Niestety często pierwszym pomysłem na obniżenie kosztów działalności są zwolnienia. Jeśli sam zastanawiasz się nad takim krokiem, nie postępuj pochopnie! Na niekorzyść takiego rozwiązania przemawiają nie tylko aspekty czysto ludzkie, ale również biznesowe. Żyjemy w nieobliczalnych czasach i może się okazać, że już za kilka miesięcy gospodarka ruszy z kopyta, a Ty będziesz potrzebował rąk do pracy, by nadrobić straty martwego sezonu. Wówczas doświadczony i lojalny pracownik będzie na wagę złota. Zwłaszcza, że istnieją inne, znacznie lepsze sposoby na szukanie oszczędności.

Punktem wyjścia do wszelkich zmian w Twojej firmie powinien być profesjonalny audyt. Taki, jak ten przeprowadzany przez Copy Office! Mamy w tym doświadczenie i wiemy bez pudła, w którym miejscu szukać niepotrzebnych wydatków. Kiedy już wskażemy luki w sposobie funkcjonowania Twojej firmy, zaproponujemy projekt naprawczy. W naszej ofercie znajduje się wiele urządzeń oraz rozwiązań systemowych, które optymalizują pracę biura. Dzięki temu zyskasz oszczędność na materiałach eksploatacyjnych, ale także uwolnisz swoich pracowników od niekoniecznych zadań, które mogą zostać w dużej mierze zautomatyzowane. To oszczędność czasu i zasobów, które można wykorzystać na zadania, które wygenerują większy zysk dla firmy.

Jeśli audyt wydaje Ci się zbyt skomplikowanym procesem, przyjrzyj się flocie urządzeń biurowych w swoim biurze. Czy na pewno każde z nich jest tu niezbędne lub jest wykorzystywane na tyle często, by można było powiedzieć, że jego zakup się opłacał? To pytanie szczególnie aktualne w obecnych czasach, gdy wiele osób świadczy pracę z własnych mieszkań. Może się okazać, że najbardziej opłacalnym rozwiązaniem byłoby dzierżawienie urządzeń biurowych od Copy Office. W ramach przystępnego miesięcznego abonamentu zyskujesz dostęp do nowoczesnych maszyn oraz gwarancję ich nieprzerwanej pracy – to my zajmujemy się uzupełnianiem materiałów eksploatacyjnych oraz błyskawiczną naprawą awarii.

Niezależnie od opcji, którą wybierzesz – jeśli szukasz oszczędności, skontaktuj się z nami!