Coraz więcej firm odchodzi od tradycyjnych modeli zarządzania i metod pracy, na rzecz nowoczesnych technik, które – odpowiednio zastosowane – przynoszą dużo lepsze efekty biznesowe. Rezygnacja ze sztywnej hierarchii, oddanie inicjatywy pracownikom, którzy zaczynają się identyfikować z działaniami firmy, bliska komunikacja wewnętrzna i elastyczność pracy – to elementy charakterystyczne dla metodyk zwinnych (agile) i turkusowego modelu organizacji. Aby wcielanie idei w życie było skuteczne, powinno być wspierane rozwiązaniami technologicznymi. Na przykład takimi, jakie w swojej ofercie ma Copy Office.

Istotnym aspektem zwinnych metodyk pracy jest ścisła i bezpośrednia komunikacja członków zespołu. Zjawisko, które wydaje się oczywiste w małych grupach pracowniczych, w dużych przedsiębiorstwach zaczyna stanowić wyzwanie. Jeśli pracownicy stacjonują w osobnych pokojach, budynkach, a nawet miastach, utrzymywanie bliskich kontaktów wymaga skutecznego wsparcia technicznego. W ofercie Copy Office znajduje się kilka rozwiązań, które sprawdzą się w tego typu przypadkach.

System elektronicznego obiegu dokumentów znacznie przyspiesza przekazywanie informacji. Zamiast zdawać się na pocztę w tradycyjnej formie, która rozprowadza kopie dokumentu do wielu adresatów, wystarczy skrupulatnie cyfryzować napływające do biura materiały, by w szybki i bezpośredni sposób rozsyłać je następnie poprzez elektroniczny system. Należy nadmienić, że proces ten jest bezpieczny, nasze rozwiązania posiadają bowiem rozbudowane zabezpieczenia, które każdorazowo weryfikują użytkownika. Znacząco zmniejszamy w ten sposób ryzyko, że poufne dane trafią w ręce niepowołanej osoby lub wyciekną.

Komunikacja tekstowa, choć dzięki Copy Office może znacznie przyspieszyć, nigdy nie zastąpi konfrontacji face-to-face. Na kształt rozmowy składa się przecież dużo więcej czynników niż jej treść. Istotne są mowa ciała, mimika, emocje, które można rozpoznać poprzez obserwowanie czyichś zachowań. Przy dobrej infrastrukturze komunikacyjnej zdalnie można przeprowadzać całkiem skuteczne rozmowy na temat projektów, konkretnych realizacji. System wideokonferencyjny Copy Office, wyposażony w ekran interaktywny, mikrofon i kamerę, pozwala na uczestniczenie w pełnowartościowych rozmowach, w których mieszają się komunikaty werbalne, pozawerbalne, multimedialne. Jak podczas standardowego spotkania biznesowego!

Dzięki naszym rozwiązaniom bez problemu unowocześnisz system zarządzania w Twojej firmie.