Archiwizacja i bezpieczne przechowywanie dokumentów kraków

Dokumenty towarzyszą nam w firmie każdego dnia. Generujemy ich coraz więcej i chcemy, lub wręcz mamy obowiązek, przechowywać wiele z nich. Pierwszy pakiet dokumentów otrzymałeś już w dniu założenia firmy. Od tej pory są one Twoim nieodłącznym towarzyszem, a my mamy sposób, żeby nie był to towarzysz zbyt uciążliwy.

Przechowywanie i archiwizacja dokumentów - niezawodne i wygodne

Skoro czytasz ten tekst to zastanawiasz się już jak to zrobić, żeby przechowywanie dokumentów w firmie nie było koszmarem. Nerwowo sprawdzasz w Internecie hasła typu „archiwizacja dokumentów cennik”. Rozwiązaniem jest elektroniczna archiwizacja dokumentów. Cena zlekceważenia tego tematu może być wysoka. Wystarczy przytoczyć przykład kiedy zaniedbamy przechowywanie dokumentów podatkowych i w czasie kontroli skarbowej nie będziemy w stanie dostarczyć stosownych dokumentów. Podobnie należy odpowiednio zorganizować przechowywanie dokumentów księgowych. Jak istotne jest bezpieczne przechowywanie dokumentów kadrowych z możliwością łatwego dostępu do nich, uzmysłowi nam nie tylko kontrola, ale kolejne zapytania od zniecierpliwionych pracowników.

Rozwiązaniem jest bezpieczna archiwizacja dokumentów. Kraków był miejscem, gdzie zapoczątkowaliśmy i doskonaliliśmy nasze usługi. Obecnie oferujemy przechowywanie i archiwizowanie dokumentów w całym kraju.

Bezpieczne skanowanie i składowanie dokumentów to nasza usługa, dzięki której dokumenty w Twojej firmie zostaną uporządkowane i starannie zabezpieczone wraz z zachowaniem poufności danych. Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje na temat zakresu usług.

Zakres usług

1) Archiwizacja dokumentów*

porządkowanie dokumentów (archiwalnych i niearchiwalnych),

klasyfikacja materiałów pod kątem chronologii, tematyki i znaczenia dla Klienta,

stworzenie spisu dokumentów zbędnych i wybrakowanych,

przygotowanie akt do zniszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,

komputerowa ewidencja dokumentacji,

przeszkolenie pracowników z zasad efektywnego korzystania z archiwum.

*Usługa może być wykonywana w formie stałej obsługi lub usługi jednorazowej. Cennik usług archiwizacji dokumentów dostępny jest u naszych pracowników.

2) Przechowywanie dokumentów

bezpieczne przechowywanie dokumentów podatkowych i nie tylko, w archiwum wyposażonym w systemy zapobiegające zawilgoceniu i niszczeniu materiałów papierowych,

zabezpieczenie akt poprzez przechowywanie ich w pojemnikach kartonowych z osobnymi listami zawartości,

wprowadzanie danych do komputerowego systemu zarządzania dokumentacją.

3) Skanowanie i indeksowanie

digitalizacja i indeksacja dokumentów,

przygotowanie, skanowanie i indeksowanie akt,

archiwizacja dokumentów elektronicznych,

zapis dokumentacji na wybranych nośnikach elektronicznych

4) Udostępnianie dokumentów

łatwy i szybki dostęp do akt dla osób upoważnionych

archiwizacja i udostępnianie dokumentów kadrowych i płacowych,

obsługa pracowników w zakresie wydawania zaświadczeń o wynagrodzeniu i świadectw pracy.

Nasze usługi – Twoje korzyści:

szybkie i dokładne skanowanie dowolnej ilości i rodzaju dokumentów,

niski koszt jednego skanu,

dokumenty dostępne on-line i stacjonarnie na dysku,

uwolnienie przestrzeni biurowej,

stworzenie e-Archiwum,

ograniczenie kosztów działalności,

zwiększenie wydajności pracy,

zabezpieczenie poufnych danych.

Niszczenie dokumentów:

Na zlecenie Klienta, po upływie przewidzianego okresu przechowywania dokumentów, dokumentacja będzie fizycznie niszczona z zachowaniem wymogów, jakie stawia ustawa z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.u. Nr 133, poz.883), ustawa z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.u. Nr 11, poz. 95) oraz odpowiednie przepisy archiwalne.

Po przeprowadzeniu procesu niszczenia dokumentów, wydany zostanie certyfikat zniszczenia. Proces może odbywać się w obecności przedstawicieli Klienta lub zostać sfilmowany.

Jeszcze dziś umów się na spotkanie i sprawdź ofertę dla twojej firmy!

Wordpress themes JazzSurf