Blog

Ekologia dla firm, ekologia dla uczelni

W czasie, gdy w mediach i na konferencjach naukowych wciąż rozmawia się o zbliżającym się kryzysie klimatycznym, a Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich pisze apel o podjęcie pilnych działań przeciwdziałających katastrofie ekologicznej, warto zdać sobie sprawę ze społecznej odpowiedzialności biznesu. Stojąc na czele dużego przedsiębiorstwa lub instytucji publicznej, pełniąc każde decyzyjne stanowisko warto organizować pracę tak, by nie przyczyniła się ona do pogłębienia kryzysu. Zwłaszcza, że rozwiązania, które realnie wpływają na zmianę środowiska, są w Twoim zasięgu. Znajdziesz je w ofercie Copy Office.

Komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna firm i instytucji nie tylko generuje znaczne koszty, ale również napędza produkcję materiałów o krótkiej dacie przydatności, często jednokrotnego użytku. Mowa o informacjach/zarządzeniach/regulaminach, które – wielokrotnie kopiowane – trafiają na biurka pracowników, a stamtąd wprost do kosza. Jeszcze gorzej jest z wszelkiego rodzaju materiałami promocyjnymi, takimi jak banery, standy, roll-upy. Często przygotowywane są z myślą o konkretnym evencie i po jego zakończeniu zalegają na strychach, piwnicach, schowkach, aż w końcu trafiają na śmietnik. Ich dalsza droga jest jeszcze bardziej skomplikowana niż losy papierowych wydruków – takie produkty zwykle są wykonane z tworzywa sztucznego i mieszanych materiałów, co skutecznie utrudnia ich recykling.

Jeśli przyszłość planety leży Ci na sercu, zajrzyj do oferty Copy Office. Dzięki narzędziom do cyfryzacji dokumentów możesz znacznie ograniczyć ilość wydruków krążących po firmie i zalegających bezsensownie na biurkach pracowników. Z kolei urządzenia digital signage stanowić będą doskonałą alternatywę dla tradycyjnych plakatów. Elektroniczne tablice mają różne wymiary i funkcje, dzięki czemu można dobrać odpowiedni sprzęt do właściwego miejsca i celów. Na firmowym korytarzu, w sali wykładowej, na branżowej konferencji – nasze rozwiązania sprawdzą się we wszystkich tych sytuacjach, rozszerzając zarazem spektrum możliwości przy opracowywaniu materiałów, które mają być za ich pomocą prezentowane. Twoje materiały promocyjne mogą łączyć w sobie elementy prezentacji, filmu, wykresów itd., dzięki czemu znacznie lepiej spełnią swoją perswazyjną funkcję niż tradycyjne wydruki. Jedno urządzenie stwarza możliwość wykorzystywania go w różnych sytuacjach, przez wiele lat. Za taką odpowiedzialną działalność wdzięczne będzie Ci środowisko, klienci, a także Twój portfel – zaoszczędzisz na kosztach składu i wydruku.

Nie ma nad czym się dłużej zastanawiać! Zapraszamy 🙂

 

Powiązane wpisy