Blog

A TY, JAK DUŻO (NIE) WIESZ O SWOJEJ FIRMIE?

Pracujesz w jednym miejscu od lat, byłeś świadkiem różnorodnych przemian tam zachodzących, a może nawet sam je inicjowałeś? Myślisz, że znasz swoją firmę od podszewki i nic nie jest Cię w stanie zaskoczyć? A jednak w działalności każdego przedsiębiorstwa są sfery uznawane za mało istotne i przez to zupełnie niepodlegające kontroli. Ten paradoks zna każdy, kto choć raz podliczył, ile miejsca zajmują w jego domowym budżecie drobne, codzienne wydatki – kawa na mieście, ulubiony tygodnik, powrót autobusem zamiast piechotą itd. Wszelkie poradniki oszczędzania radzą, by w pierwszej kolejności skupić się właśnie na tych niewielkich kanałach, którymi pieniądze odpływają z budżetu. Identyczna zasada obowiązuje w biznesie. Ale jak ustalić, ile w skali miesiąca kosztuje nas produkcja niepotrzebnych dokumentów? Z pomocą spieszy Copy Office! Gotowy, by dowiedzieć się, jak wiele nie wiesz o swojej firmie? J

Copy Office zajmuje się technologicznym wsparciem dla biznesu oraz optymalizacją kosztów pracy. Aby móc wprowadzić ulepszające rozwiązania, musimy wiedzieć, z jakim problemem mamy do czynienia. Temu właśnie służy oferowany przez nas audyt. Nasza diagnostyka obejmuje: stopień wykorzystania aktualnego sprzętu, ilość produkowanych kopii i wydruków różnego rodzaju, koszty materiałów eksploatacyjnych i serwisu, określenie szczytowych godzin obciążenia sprzętu, obserwację obiegu dokumentów oraz sprecyzowanie realnych potrzeb firmy. Na podstawie dogłębnej analizy, biorącej pod uwagę wszystkie wymienione czynniki, możemy oszacować skalę marnotrawienia materiałów w firmie. Z badań wynika, że w przeciętnym przedsiębiorstwie publicznym aż 20% wydruków trafia prosto do kosza. Przy zastosowaniu odpowiednich procedur, stwarza to olbrzymie pole do oszczędności. Tym bardziej, że nasze doświadczenie pokazuje, iż wprowadzenie systemu kontroli i rozliczania wydruków pozwala obniżyć ich koszt nawet o 30–50%!

Naszym kolejnym krokiem jest więc podjęcie działań mających na celu optymalizację kosztów. Dokonujemy instalacji odpowiedniego oprogramowania, przeglądu modeli urządzeń oraz monitoringu ich działania, przypisania kosztów wydruku do poszczególnych urządzeń oraz przydziału kodów użytkowników do kont. Zbierane na bieżąco informacje przekazujemy zarządowi firmy. Cały proces kończy się przedstawieniem raportu, wyników ekonomicznych oraz projektów zmian. Jeśli nasze propozycje okażą się atrakcyjne, przystępujemy do wdrażania rozwiązań.

To jak, chcesz poznać swoją firmę nieco lepiej?