Nie szukaj oszczędności za wszelką cenę. Dąż do optymalizacji pracy swojego biura, a nie tylko zyskasz oszczędności, ale także zwiększysz dochody firmy. W czym tkwi sekret? W połączeniu dwóch działań: uszczelniania dziur, przez które – myśląc obrazowo – wyciekają Twoje pieniądze, oraz ulepszania organizacji pracy, dzięki której zwiększą się obroty przedsiębiorstwa. Trzeba jednak być ostrożnym, chaotyczne działania, gdy nie wiadomo, od czego zacząć, mogą przynieść więcej szkody niż pożytku. Dlatego najlepiej całą operację zlecić specjalistom. Takim jak Copy Office.

Proponujemy zacząć od profesjonalnego audytu, który pomoże odpowiedzieć na pytanie, co szwankuje w funkcjonowaniu biura. To mogą być źle dobrane urządzenia, nieprzemyślane połączenia pomiędzy nimi, procedury, które zamiast ułatwiać, utrudniają pracę. Częstym przypadkiem jest ręczne wykonywanie zadań, które mogą być w pełni zautomatyzowane. To nie tylko wydłuża czas realizacji zadania, ale także negatywnie wpływa na mentalność pracownika, który musi wykonywać żmudne, odtwórcze zadania bez polotu. Prawdziwym jądrem marnotrawności jest system drukowania. To przeciwnik tym bardziej groźny, że niezauważalny – mało kto zwraca uwagę na koszty wydruku, w końcu kartka to tylko kilka groszy. Problem w tym, że takich kartek w ciągu roku potrafi się uzbierać naprawdę dużo. Gdy uzmysłowimy sobie tę skalę, okaże się, że każdy grosz ma znaczenie! Jak wynika z tego krótkiego przeglądu, nie są to sprawy widoczne na pierwszy (ani nawet drugi) rzut oka. Dlatego do ich zidentyfikowania potrzebujesz specjalisty.

Gdy diagnoza zostanie już postawiona, przyjdzie czas na wdrożenie odpowiedniej kuracji. Tu znów z pomocą przychodzi Copy Office. W gąszczu rozwiązań i urządzeń technologicznych łatwo się pogubić, dlatego warto zaufać firmie, która ma wieloletnie doświadczenie w branży. Nie sztuka bowiem obkupić się w nowy sprzęt, grunt, to wiedzieć, jak go ze sobą sparować, aby stworzył skuteczny system. Copy Office podchodzi indywidualnie do każdego klienta i projektuje rozwiązania w sposób holistyczny – biorąc pod uwagę profil działalności przedsiębiorstwa, preferencje jego pracowników, możliwości finansowe itd. W efekcie możesz być pewien, że każda wydana złotówka zwróci się z naddatkiem, gdyż skutkiem działań będzie optymalizacja pracy biura.

Podoba Ci się takie podejście? Czekamy na Ciebie!