Blog

ZANIM WZNIESIESZ KOLEJNE PIĘTRO, POMYŚL O FUNDAMENTACH!

Gdy układasz zamek z klocków, nie bez przyczyny szczególną uwagę poświęcasz wzniesieniu solidnych fundamentów. Jeśli podstawa będzie chwiejna, cała, nawet najbardziej wymyślna i precyzyjna konstrukcja legnie prędzej czy później w gruzach. Ta zasada dotyczy wszystkich długofalowych projektów. Nie inaczej jest z działalnością przedsiębiorstwa. Zanim rozwiniesz swój biznes i przejdziesz o poziom wyżej w biznesowym świecie, warto skontrolować, czy z fundamentami wszystko w porządku. Im więcej na nich zbudujesz, tym trudniej będzie wprowadzić korektę w ich ułożeniu.

Jeśli dopiero rozkręcasz własną działalność, warto zasięgnąć porady specjalistów. Rozwiązania oferowane przez Copy Office pomogą Ci sensownie rozdzielić zadania między pracowników, zbudować skuteczne struktury i procedury działania. Dla przykładu, elektroniczne repozytorium dokumentów jest niezwykle pomocnym narzędziem, które wymaga jednak poświęcenia odpowiedniej ilości czasu i wysiłku na wdrożenie odpowiednich ustawień, dostosowanie ich do specyfiki działalności konkretnej firmy oraz wprowadzenie danych. Im mniej informacji i wytycznych zdążyła zgromadzić Twoja firma, tym szybciej i skutecznej można przeprowadzić ten proces. Jego efektem jest znaczna automatyzacja i optymalizacja działań przedsiębiorstwa – komunikacja wewnętrzna przyspiesza i staje się bardziej skuteczna, dokumenty cyfrowe (zawierające odpowiednie dane) są automatycznie katalogowane, bez ingerencji pracownika, każdy zdefiniowany użytkownik może skorzystać z repozytorium z każdego miejsca i o każdym czasie. Jeśli rozpoczniesz od skrupulatnego ustawienia tych podstaw, cała przyszła struktura Twojej firmy będzie stabilniejsza i bardziej odporna na ewentualne wahania.

Jeśli działasz już od kilku lat i Twoja firma jest zaawansowana organizacyjnie, a mimo to czujesz, że mogłaby być jeszcze bardziej wydolna, skorzystaj z opcji audytu Copy Office. W ramach usługi skrupulatnie i kompleksowo przeanalizujemy każdą płaszczyznę działalności Twojego przedsiębiorstwa – od zaplecza technologicznego, przez podział obowiązków, procedury działania, aż po koszty działalności. Choć to, co zaoferujemy na końcu, to urządzenia biurowe oraz systemy informatyczne, ich obecność w Twoim biurze przełoży się na wszystkie, również miękkie i związane z czynnikiem ludzkim aspekty jego działania. Audyt możesz wykonać na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa, bezwzględnie natomiast należy skorzystać z takiej usługi przed każdym działaniem związanym z restrukturyzacją i unowocześnieniem biura. Może się okazać, że zadowalające rozwiązania są prostsze niż Ci się wydaje, a główne problemy wcale nie leżą tam, gdzie ich szukasz.