Jako szef firmy sam sobie jesteś sterem, żeglarzem, okrętem. Wszystkie ważne decyzje zapadają w Twoim gabinecie. Początkowo bardzo doceniasz to, że przedsiębiorstwo rozwija się dokładnie tak, jak to sobie wymyślisz, i swoim działaniem manifestuje Twoje przekonania, marzenia, wizje. Z biegiem czasu możesz jednak zacząć odczuwać ograniczenia wynikające z takiego modelu biznesowego. Nie chciałbyś czasem skonsultować różnych decyzji z kimś z zewnątrz, pozwolić skontrolować działalność firmy komuś, kto wniesie świeżą, obiektywną perspektywę? Od tego jesteśmy my – Copy Office!

Sukces różnego rodzaju programów, w ramach których ludzie poddają się ocenie specjalistów, nie polega tylko na widowiskowości samej sytuacji oceniania. Wartość takiego programu polega również na tym, że można skonfrontować własne wyobrażenie na swój temat z powszechnie obowiązującą wiedzą i standardami, które reprezentuje doświadczony specjalista. Również Ty możesz poddać się takiej ocenie. Oczywiście bez kamer i widowiska . Audyt Copy Office to rozwiązanie dedykowane firmom, które chciałby dowiedzieć się, jak zoptymalizować działanie swojego biura. Nie musisz dostrzegać rażących niedociągnięć, by zdecydować się na taką opcję. Z naszego doświadczenia wynika, że rozrzutność i marnotrawstwo pojawiają się często tam, gdzie nikt ich nie szuka. Wszystko zależy bowiem od przyjętej perspektywy. Jeśli liczysz, że oszczędzisz znaczącą sumę w ciągu miesiąca, możesz nigdy nie znaleźć skutecznego sposobu na oszczędzanie.

Metoda Copy Office polega na szczegółowym, drobiazgowym i wieloaspektowym analizowaniu działalności biura. Ten proces może trochę potrwać, ale jego rezultaty mogą Cię zadziwić. Dobrym miejscem na szukanie oszczędności w firmie jest system obiegu dokumentów. W skali dnia lub tygodnia sterta zadrukowanych papierów, których okres żywotności jest niezwykle krótki, nie stanowi problemu. Jeśli jednak spojrzymy na budżet całej firmy w skali roku, okaże się, że ten „niewidoczny” proces pochłania nawet 20% jej wydatków. Rozwiązaniem może być oparcie pracy biura o dokumenty w formie elektronicznej. Wdrożenie takiej zmiany może wymagać sporych nakładów czasu i środków, ale efekt jest trwały i niezawodny. Oprócz oszczędności z materiałów eksploatacyjnych, oszczędzasz również czas i usprawniasz działanie całego biura. Również te niewymierne czynniki w znaczący sposób wpływają na wydajność Twojej firmy.

To tylko jedno z rozwiązań, jakie możemy Ci zaoferować. Jesteś ciekaw kolejnych? Skontaktuj się z nami!